czwartek, 21 sierpnia 2014

Liebester Award

Nominacja do Liebester Award otrzymywana jest od innego blogera, w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przeznaczana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

1. Jak zaczęła się twoja historia z pisaniem?
Zaczęła się ona tak, że wyszedł teledysk Justina Biebera „One time” i zakochałam się w tym chłopaku. Zobaczyłam, że dużo osób zaczęło pisać opowiadania o nim i pomyślałam, że ja również mogłabym spróbować. Mój pierwszy blog był masakryczny i do dzisiaj nie potrafie zrozumieć, jak mogłam tak pisać, ale od niego się zaczęło i z każdym kolejnym jest coraz lepiej.

2. Gdzie szukasz inspiracji?
Zazwyczaj w muzyce. Kiedy tylko biorę się za pisanie rozdziału to pierwsze co robie, to włączam muzykę i zastanawiam się co ja chce napisać, a im bardziej wsłuchuje się w słowa tym więcej mam pomysłów i chęci na pisanie.

3. W jakim wieku jesteś?
W styczniu skończyłam 16 lat.

4. Co daje ci satysfakcję?
Kiedy jestem doceniana przez osoby, które uważam za jedne z najlepszych w danej dziedzinie. Tak jak na przykład pisanie opowiadań. Kiedy widzę, że ktoś mi napisał komentarz, a w nim, że jest zakochany w blogu i że mam talent to wywołuje to uśmiech i satysfakcję, że nie jest tak źle i nie robie tego co uwielbiam na darmo.

5. Jakiego typu książki czytasz, lubisz?
Wszystkie. Zależy od mojego humoru. Książki, które znam na pamięć to cała saga Harry’ego Pottera. Jestem mega fanką, ale z czasem zaczęłam czytać inne fantastyczne powieści, później polubiłam kryminały, psychologiczne i tak teraz czytam wszystko co mnie zaciekawi.

6. Jaki film/książka zmusiła cię do myślenia, zainspirowała i czy tworzysz na jej podstawie swoje opowiadanie?
Żaden film, ani książka. Guardian Angel było zainspirowane po części serialem Drop Dead Diva, piosenką The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel i również teledyskiem Eda Sheerana – Give me love.

7. Ulubiony film?
Nie potrafie wybrać jednego, więc nawet nie będę próbować.

8. Gdy miałaś chwilę słabości, to czy planowałaś na zawsze skończyć z pisaniem?
Nie. Każda chwila słabości powodowała to, że łatwiej było mi przelać swoje uczucia w opowiadanie. Takie momenty nie osłabiają moich pasji, a tylko je wzmacniają.

9. Jakie plany wiążesz na przyszłość i czy dotyczą one pisania?
Planuje po świętach Bożego Narodzenia wydać za własne pieniądze książkę. Oczywiście kilka egzemplarzy dla osób, które będą chciały, ale również dla siebie na pamiątkę. Bardzo chciałabym w przyszłości zajmować się pisaniem. Stało się to moją pasją i nie potrafiłabym tak po prostu przestać. Ale zdaje sobie sprawę, że to nie zapewni mi dużego dochodu, więc będę musiała znaleźć kolejną pasję, która już mi da szansę ustabilizowania się finansowo w przyszłości.

10. Jesteś szczęśliwa?
Sądzę, że jest to uczucie ulotne – bycie szczęśliwym. Nie istnieje osoba, która mogłaby powiedzieć, że cały czas jest szczęśliwa, a jeśli ktoś tak mówi to najzwyczajniej w świecie kłamie.

11. Kto jest twoim idolem ?
Justin Bieber, którego fanką jestem już od czasu jego pierwszego teledysku. Od zawsze był ze mną, wspieram go już kilka lat. Pomógł mi w wielkim stopniu i zawdzięczam mu naprawdę bardzo wiele. Nigdy nie będę mogła mu podziękować za to wszystko, co bardzo boli, ale to raczej normalne. W końcu jestem tylko zwykłą fanką, a on gwiazdorem światowego ekranu. I moimi kolejnymi czterema idolami niecałe pół roku temu zostali 5 Seconds of Summer. Pomogli mi w trudnych chwilach swoją muzyką i kocham ich na życie. To takie moje 5 aniołków, których nigdy nie przestane kochać

NOMINOWANI:

PYTANIA:
1. Jak masz na imię?
2. Kto jest twoim autorytetem i dlaczego?
3. Od jak dawna piszesz opowiadania?
4. O kim najłatwiej jest ci pisać fanfiction?
5. Do jakich fandomów należysz?
6. Co cenisz najbardziej w swoim idolu/idolach?
7. Co robisz, gdy brakuje ci weny?
8. Uważasz pisanie ff jako przyjemność czy robisz to już z przyzwyczajenia?
9. Wiążesz przyszłość z pisaniem?
10. Kiedy/w jakich sytuacjach masz najwięcej pomysłów na opowiadanie?
11. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz