wtorek, 17 lutego 2015

Informacja

Hej! Wiem, że dawno nie dodałam rozdziału. Własnie w związku z tym pisze notatkę. Zastanawiam się nad zawieszeniem bloga. Mam wrażenie, że nie ma sensu jak na razie kontynuować to opowiadanie, ponieważ mało kto jest nim zainteresowany. Ale chciałabym być w stosunku do was fair, dlatego to wam pozostawię tą decyzję. Jeśli pod tym pojawi się co najmniej 5 komentarzy do końca tygodnia, to będę nadal pisać rozdziały i je wstawiać, ale jeśli nie, to go zawieszę, a bardzo możliwe że po jakimś czasie nawet usunę. To wszystko. Dziękuję. Kocham Was.

6 komentarzy:

  1. Nie usuwaj.. Proszę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę nie usuwaj! <3
    Proszę skarbie! Kocham to opowiadanie .♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Anutka, nie musisz usuwać. Dokończ to dla siebie i dla mnie, i dla innych którym podoba się to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usuwaj !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze przepraszam że ostatnio nie komentowałam, kompletnie nie mam teraz do tego głowy, do pisania także, nie wiem co się stało :((
    Ale proszę cię nie zawieszaj ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam nie zawieszaj !
    Pisz dalej !
    Błagam ! <333

    OdpowiedzUsuń